FAQ: Veel gestelde vragen. Hoeveel dagen heb ik de artikelen in bezit voor de genoemde huurprijs? 1 tot max. 3 dagen. Bijvoorbeeld: Dag 1 ophalen / leveren. Dag 2 feest / evenement. Dag 3 retour. Kan ik de artikelen ook langer dan 3 dagen huren? Ja dat kan. Vraag naar een offerte op maat. Hoe weet ik dat mijn reservering vast staat? U krijgt een reserveringsmail welke u dient te bevestigen.Hierna staat uw reserveing vast. Hoe vindt de betaling plaats? Contant of pinnen. Of het bedrag vooraf overmaken. Wanneer zijn jullie geopend? Wij zijn op afspraak van maandag t/m zondag vanaf 09:00 tot 20:00 uur geopend. Zondags van 10:00 tot 18:00 uur. Afwijkende levertijden kunnen in overleg.Indien u een persoonlijk gesprek wenst, graag op afspraak. Hoe kan ik artikelen bestellen? Onze voorkeur is via het contactformulier. U kunt ook bellen, mailen, whats-appen en sms-en (reserveringsbevesting geschied per mail) Vragen jullie een borg / reserveringskosten? Nee, wij hanteren geen borg / reserveringskosten. Moet ik een aanbetaling doen? Aanbetaling geschied vanaf een totaal bedrag €500,- Bouwen jullie de tenten ook op? Ja, u kunt de tenten door ons laten opzetten. Ik bouw de tent zelf op. Heeft u een instructie? Ja, alle instructies zijn op de website te vinden, in het instructie menu. Moeten alle artikelen schoon retour? Ja, m.u.v. tafelrokken. Indien vooraf afgesproken kan tegen meerprijs servies en/of glaswerk vuil retour komen. Moeten de tenten droog retour? Liefst wel, maar door weersomstandigheden kan dit niet altijd. Waar kan ik de artikelen ophalen? Artikelen kunnen opgehaald worden na overleg, op de Keizerstraat 2 in Landgraaf. Komt u ook langs voor offertes op maat? Ja, bij tot stand komen van een huurovereenkomst is dit kostenloos. |